Продавець Дом Лео розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
358 відгуків
Інтернет-магазин меблів Дом Лео
+380 (50) 156-68-69
Кошик

Як поводитися з меблями при отриманні? (Київ, передмістя)

Як поводитися з меблями при отриманні? (Київ, передмістя)

Правила отримання товару (Київ)
- Водій, який здійснює послугу по доставці, повинен перерахувати разом з Вами кількість пакувальних місць, які входять до складу товару, у т. ч. разом з фурнітурою та склом, якщо вони запаковані окремо;
- При отриманні меблів перевірте комплектацію і зовнішній вигляд; огляньте, чи немає пошкоджень упаковки;
Перевірте, чи не пошкоджено скло та дзеркала; Якщо не були перевірені комплектуючі меблів зі склом та дзеркалом, продавець не несе відповідальності за їх цілісність після доставки товару.
- Поставте підпис в картці замовлення про отримання товару із зазначенням кількості місць і підтвердженням цілісності скла (дзеркала);
- Товарний чек залишається у Вас. Обов'язково зберігайте його протягом 12мес., т. к. він виконує функції гарантійного талона.

Поради щодо розпакування та складання меблів
- Якщо під час розпакування та складання товару Ви виявите деталі, які мають механічні пошкодження, або деталі, що мають дефекти виробничого характеру, а саме: відшарування покриття, плями, деформації і т. п., не монтуйте їх. У разі, якщо меблі збираються не представником продавця, то при виявленні фабричного браку необхідно браковану деталь без слідів монтажу упакувати в картон від пачки в якій знаходилася деталь. При цьому на пакувальному картоні повинна знаходитися етикетка з маркуванням виробника даного товару. Тільки за таких умов дана деталь підлягає заміні виробником по гарантії безкоштовно. В інших випадках бракована деталь змінюється за рахунок покупця.
- Придбана Вами меблі вимагає кваліфікованого складання. Ви маєте можливість замовити послугу за її складанні або уточнити вартість цієї послуги у продавця-консультанта. Недоліки і дефекти меблевих виробів, що стали наслідком самостійного транспортування і складання не підлягають усуненню в порядку гарантії.
- Гарантія на меблі – 12 місяців з дня отримання замовлення. Протягом цього часу Ви можете замінити шлюб чи інші невідповідності товару. Гарантія анулюється за умови, якщо замінна частина вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був вкручений гвинт або прорізано отвір.

При розтині упаковки просимо Вас сфотографувати дефекти до моменту складання. Важливо зберегти упаковку, монтаж таких виробів/частин виробу не допустимо. Гарантія на товари зібрані самостійно не поширюється.

УВАГА, претензії приймаються на розгляд лише при наявності фото дефекту; ярлика/ів, бирки/ок, і паспорта виробу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner